Четвер, 25.04.2024, 18:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Литвинівська шкільна бібліотека

Наше опитування:
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика:

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кнопка нашого сайту:

[ Отримати код:]
Ми зареєстровані:
Украинский портАл Каталог сайтів України
Освітній портал Каталог сайтов
Каталог сайтов - Refer.Ru Белый каталог

Головна » Архів матеріалів
Персонал шкільного бібліотечного медіацентру

У даний час роботу щодо створення шкільного медіацентру та його належного функціонування здійснюють наявні у школі фахівці. Це педагоги на чолі з учителем інформатики, бібліотекар, координатори різноманітних проектів, творчі групи з учителів і учнів, керовані адміністрацією навчального закладу.

Прикро, але організована така діяльність часто-густо безсистемно, а подекуди чисто епізодично як данина моді. А в основі їх діяльності має покладатися загальна комунікаційна природа організаційних форм і медіазасобів, з якими вони працюють. Нерозуміння цієї спільності вже привело до того, що більша части такої роботи практично не пов’язана між собою у свідомості педагогічної громадськості, що вельми утруднює на сьогоднішній день подальше просува ... Читати далі »

Просмотров: 387 | Добавил: | Рейтинг: 5.0/1 |
ІКТ для школи чи школа для ІКТ?

Уявіть, щойно довідався, що ІКТ розшифровується як інформаційні та комунікаційні технології. Як іноді буває: читаєш статтю, зустрічаєш в її тексті абревіатуру й починаєш пригадувати, що ж вона означає, і пригадати не можеш. А автор чеше, вибачите за висловлювання, й уздовж і поперек, і скрізь хоче це слівце вставити. Так іноді всю статтю прочитаєш і не зрозумієш, про що ж усе-таки йшла мова.

Ось так і тут, якийсь час тому, побачивши цю абревіатуру, припускав, що це мусить звучати як інформаційні та комп’ютерні технології. Моє здивування з цього приводу означало тільки одне: раз цей термін присутній у позначенні шкільного предмета, то це мусить бути його базисною складовою.

... Читати далі »

Просмотров: 381 | Добавил: | Рейтинг: 5.0/1 |
Мультимедійні технології в середній освіті

Сьогодні мультимедіа-технології - один із перспективних напрямів у інформатизації навчального процесу. Мультимедіа- та гіпермедіа-технології інтегрують у собі потужні розподілені освітні ресурси, що здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей, до яких відносяться в першу чергу інформаційна й комунікативна.

Мультимедіа- та телекомунікаційні технології відкривають принципово нові методичні підходи до організації педагогічного процесу в системі загальної освіти. Не менш важливим є й те, що інтерактивні технології на основі мультимедіа дозволять розв’язати проблему "провінціалізму" сільської школи як на базі Інтернет-комунікацій, так і за рахунок інтерактивних СD-курсів і використання супутникового Інт ... Читати далі »

Просмотров: 867 | Добавил: | Рейтинг: 0.0/0 |
« 1 2 ... 12 13 14 15 »
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Авторизація:
Гість

Повідомлення:


Група:
Гості
Час: 18:16

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Освітянські сайти:
 
 
 
Співпраця:
Нові користувачі:
Наша спільнота в контакті: